Pozycjonowanie strony internetowej - czy to się opłaca?
Materiał promocyjny
Wszyscy z pewnością znamy prawidło, które mówi, że jeśli twojej firmy nie ma w Internecie, to dla świata po prostu nie istniejesz. Czasy,w których wystarczał sam przydrożny billboard i "poczta pantoflowa" dawno odeszły w niepamięć.
Wszyscy z pewnością znamy prawidło, które mówi, że jeśli twojej firmy nie ma w Internecie, to dla świata po prostu nie istniejesz. Czasy,w których wystarczał sam przydrożny billboard i "poczta pantoflowa" dawno odeszły w niepamięć.
Dzisiejsi konsumenci swoje decyzje opierają o możliwość swobodnego sprawdzenia danej firmy czy produktu w świecie dla nich dostępnym o każdej porze dnia i nocy - a więc w Sieci. Nie wystarczy jednak samo założenie strony www, konieczne jest jej wypozycjonowanie i nadanie jej wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwarki.
Pozycjonować czy czekać?
To, że należy posiadać własną stronę www nie ulega najmniejszym wątpliwościom, aczkolwiek każdy, kto chociaż raz próbował ją stworzyć samodzielnie wie, że samo jej wprowadzenie do Sieci nie oznacza jej dobrej widoczności.
Wyobraźmy sobie zupełnie inną sytuację. Jedziemy nocą przez nieznaną nam drogę. Panuje mgła, która - rzecz jasna - skutecznie nas męczy. My chcemy znaleźć jakiś dobry punkt z gastronomią, nasza widoczność jest ograniczona wyłącznie do kilkudziesięciu metrów, więc wybieramy tę, którą zobaczymy w pierwszej kolejności, nawet jeśli kilkadziesiąt metrów dalej jest o wiele lepszy i bardziej przyjazny punkt. Podobnie jest z Internetem, wyszukując jakiś produktów czy usługodawców, konsumenci - a więc my wszyscy - skupiamy się wyłącznie na pierwszej stronie wyszukiwarki, a konkretnie na pierwszych trzech pozycjach. Dostanie się do top10 nie jest sprawą przypadku, ale profesjonalnego pozycjonowania, które może dla nas wykonać agencja interaktywna.
Chałupniczo czy profesjonalnie?
Niektórzy z pewnością powiedzą, że pozycjonowanie stron www nie jest jakimś trudnym procesem. Wystarczy przecież kilka chwytliwych i powiązanych z naszą stroną fraz i umiejętne ich umieszczenie w kilku różnego rodzaju tekstach promujących działalność. Innymi słowy, że to może zrobić nawet laik.
Nic bardziej mylnego! Tylko profesjonaliści są w stanie wyłuskać najlepsze frazy i dopasować do nich pokrewne. Co więcej, będą wiedzieli jakie techniki należy zastosować, by na upragnione top 10 w Googlach nie czekać kilka lat, ale by tę pozycję osiągnąć w najszybszym z możliwych czasie. Pamiętajmy, że agencja interaktywna ma szeroki wachlarz możliwości, który opiera na codziennej, wnikliwej analizie. Pierwsza strona wyszukiwarki to potencjał przyszłych klientów zainteresowanych produktami czy usługami. Uzyskując wysoką pozycję w rankingu, strona będzie nieustannie pracowała na zysk firmy, a agencja interaktywna będzie czuwała, by nikt nie strącił cię z tego lukratywnego i zarezerwowanego dla najlepszych miejsca.
Pozycjonowanie to wszechstronny proces, który obejmuje także promowanie marki i wizerunku. Poza tym, jest swego rodzaju reklamą o relatywnie niskim koszcie, co więcej, może przyciągać reklamodawców czy intratnych partnerów handlowych. Oddając ten proces w ręce ekspertów zdecydowanie skracamy czas i mamy pewność, ze pozycjonowanie naszej strony jest czymś więcej niż tylko podbijaniem pozycji w wyszukiwarce.
Konsultacja: Agencja SEO Empressia
Szukasz pracy? Kilkaset aktualnych ofert znajdziesz w naszym serwisie ogłoszeniowym.