Praca - dam
Ogłoszeń: 505
Ogłoszenie promowane
Prowadzenie administracji biura
IP: 77.65.99.233Wyświetleń: 687
region: Konin
Dla naszego klienta, firmy z Konina poszukujemy pracownika do prowadzenia administracji biura.
Do obowiązków należy:
- rejestrowanie oraz weryfikowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- przygotowywanie ofert handlowych, umów, pism administracyjnych,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizacja,
- kontakt z urzędami i instytucjami,
- współpraca z biurem rachunkowym i kancelarią prawną,
- dokonywanie zakupów i zamówień zgodnie z wytycznymi i procedurami,
- rejestrowanie i rozliczanie wydatków firmowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (bądź staż pracy potwierdzający kwalifikacje)
- doświadczenie w pracy biurowej,
- znajomość podstaw przedsiębiorczości, rachunkowości, kadr,
- dobra znajomość urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office w szczególności Excel, Word,
- pracowitość, chęć współpracy i nauki, zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU AUTOCAD I UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH
Oferujemy:
- stabilną i spokojną pracę w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dobrą atmosferę pracy oraz dużą samodzielność w działaniu.
Zainteresowane osoby bardzo proszę o przesłanie cv oraz kilku słów o sobie na adres mailowy: rekrutacja@wrconsulting.pl
Do obowiązków należy:
- rejestrowanie oraz weryfikowanie korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej,
- przygotowywanie ofert handlowych, umów, pism administracyjnych,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizacja,
- kontakt z urzędami i instytucjami,
- współpraca z biurem rachunkowym i kancelarią prawną,
- dokonywanie zakupów i zamówień zgodnie z wytycznymi i procedurami,
- rejestrowanie i rozliczanie wydatków firmowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (bądź staż pracy potwierdzający kwalifikacje)
- doświadczenie w pracy biurowej,
- znajomość podstaw przedsiębiorczości, rachunkowości, kadr,
- dobra znajomość urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office w szczególności Excel, Word,
- pracowitość, chęć współpracy i nauki, zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- DODATKOWYM ATUTEM BĘDZIE ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU AUTOCAD I UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA RYSUNKÓW TECHNICZNYCH
Oferujemy:
- stabilną i spokojną pracę w oparciu o umowę o pracę,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- dobrą atmosferę pracy oraz dużą samodzielność w działaniu.
Zainteresowane osoby bardzo proszę o przesłanie cv oraz kilku słów o sobie na adres mailowy: rekrutacja@wrconsulting.pl
Formularz kontaktowy
Inne ogłoszenia z tej kategorii