Skocz do zawartości

Masz ważną informację? Prześlij nam tekst, zdjęcia czy filmy na WhatsApp - 739 008 805. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościWygodnie, nowocześnie, cyfrowo - oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koninie w nowym miejscu

Wygodnie, nowocześnie, cyfrowo - oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koninie w nowym miejscu

Materiał promocyjny

Dodano:
Wygodnie, nowocześnie, cyfrowo - oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koninie w nowym miejscu
Materiał promocyjny

W nowej przestrzeni jest miejsce na obsługę klientów przy 5 stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w 3 kameralnych pokojach spotkań biznesowych i dodatkowym kąciku do spotkań przygotowanym na sali obsługi.

Oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koninie obsługuje klientów od 66 lat. Teraz placówka zmieniła adres - od września swoje bankowe sprawy klienci załatwiają przy ul. Dworcowej 7a w nowoczesnym i cyfrowym wnętrzu.

- Jesteśmy bankiem, który obsługuje kolejne pokolenia klientów w Koninie. Chcemy być oddziałem, który w jednym miejscu zaspokoi wszystkie potrzeby klientów – znajdą w nim porady w kwestiach finansowych, kupią bankowe produkty i otrzymają wsparcie w korzystaniu z kanałów zdalnych. Obsługujemy wszystkie grupy klientów, w tym osoby zainteresowane kredytem hipotecznym oraz małe i średnie firmy. Wszystko to sprawnie, profesjonalnie i w życzliwej atmosferze

– podkreśla Jolanta Dośpiał, dyrektor Oddziału 1 PKO Banku Polskiego w Koninie.  

Większość czynności klienci mogą wykonać w asyście doradców na ekranach dotykowych lub wykorzystując swoje smartfony. Takie rozwiązania pozwalają ograniczyć konieczność wydruków papierowych, co jest rozwiązaniem przyjaznym środowisku. Na stanowisku internetowym klient samodzielnie lub z pomocą doradcy może wykonać operacje finansowe. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą nauczyć się korzystać albo podszkolić z kolejnych funkcji serwisu internetowego iPKO. Jeśli ktoś chciałby skorzystać z cyfrowej bankowości, ale dotychczas bał się zapytać o szczegóły to doradcy na miejscu dokładnie wyjaśnią „jak to się robi”, czyli np. jak łatwo i wygodnie korzystać z aplikacji mobilnej IKO albo jak nie dać się oszukać cyberprzestępcom. 

Nowy, koniński oddział PKO Banku Polskiego, tak jak i w poprzednim miejscu, obsługuje nie tylko klientów indywidualnych, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa. Klient, który korzysta z rachunku firmowego ma do wyboru wiele opcji finansowania biznesu - od kredytu inwestycyjnego, limitów obrotowych przy rachunku do transakcji leasingowych na korzystnych warunkach.

W nowej przestrzeni jest miejsce na obsługę klientów przy 5 stanowiskach doradczo-transakcyjnych oraz w 3 kameralnych pokojach spotkań biznesowych i dodatkowym kąciku do spotkań przygotowanym na sali obsługi. Nowa aranżacja zapewnia dyskrecję i komfort obsługi. Dla klientów dostępne są dwa bankomaty z funkcją wpłatomatu czynne całą dobę oraz wrzutnia. W oddziale klientów wspiera 20 doradców.

Doradcy PKO Banku Polskiego zwracają szczególną uwagę na edukowanie i informowanie klientów o zasadach bezpiecznego bankowania oraz o zagrożeniach płynących z Internetu, czy od telefonicznych oszustów, dbając by dane i finanse klientów były jak najlepiej chronione. Przypominają też klientom o możliwości zweryfikowania w aplikacji mobilnej IKO, czy kontaktuje się z nimi rzeczywisty pracownik banku, a nie podszywający się pod niego oszust. W praktyce wygląda to tak, że klienci, którzy korzystają z IKO mogą podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedzieć, że chcą sprawdzić jego tożsamość w aplikacji bankowej. Po chwili otrzymają powiadomienie push (komunikat) w aplikacji z jego danymi (imię i nazwisko, stanowisko, adres oddziału). Wystarczy porównać  te dane z informacjami uzyskanymi od dzwoniącego pracownika. Jeżeli dane są poprawne, wystarczy potwierdzić je w aplikacji PIN-em do IKO i można bezpiecznie kontynuować rozmowę.

Pracownicy ostrzegają też klientów by „zapaliła im się czerwona lampka”, gdy po drugiej stronie słuchawki usłyszą prośbę o przekazanie pieniędzy nieznanym osobom oraz by pamiętali, że pracownik banku nigdy nie poprosi o dane logowania do bankowości, kody BLIK czy pełne dane karty płatniczej. Nie będzie też skłaniał do zainstalowania nieznanej aplikacji. Pracownik banku nigdy też nie poprosi o przelanie pieniędzy na nieznane konto. Nie zażąda wskazania pełnych danych osobowych przy zwykłej weryfikacji tożsamości klienta.

Obecnie wiele finansowych spraw klienci bankowi mogą załatwić samodzielnie i nie muszą przychodzić do oddziału. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Na przykład wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd, czy mieszkanie, bez konieczności wizyty w placówce. Za pomocą aplikacji mobilnej IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę.

Kilka pytań do Jolanty Dośpiał , dyrektor Oddziału 1 w Koninie:

Czy zauważa Pani, jak zmieniają się potrzeby klientów banku w ostatnich latach?

 Rzeczywistość  wokół  nas  zmienia się dynamicznie. Nasi klienci są świetnie poinformowani, wyedukowani. Przychodzą do banku z dużą wiedzą i konkretnymi oczekiwaniami. Zawsze moim priorytetem był rozwój pracowników, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klienta. Klienci oczekują szybkiej obsługi, bez zbędnej dokumentacji. Dlatego edukujemy klientów w obszarze obsługi w kanałach zdalnych, pokazujemy korzyści np. oszczędność czasu, elastyczność. Z obsługi gotówkowej w kasie oddziału korzysta bardzo wąskie grono klientów. Poprzez angażowanie całego zespołu staramy się pokazać, nauczyć klienta jak można szybciej i łatwiej korzystać lub zarządzać finansami.

Jaki rodzaj klientów obsługujecie? Na co klienci teraz zwracają największą uwagę?

W moim oddziale współpracujemy z klientami biznesu detalicznego, bankowości osobistej, firm, bankowości hipotecznej oraz w obszarze obsługi gotówkowej z firmami oraz klientami korporacyjnymi.

Klienci zwracają uwagę na wiele aspektów m.in.: na czas obsługi i jej jakość. Właściwa analiza potrzeb i   dobór produktów są kluczowe. Dotychczas pracowaliśmy w warunkach lokalowych  odbiegających od  panujących w innych bankach, ale zawsze staraliśmy się rekompensować uśmiechem, życzliwością, profesjonalizmem oraz dobrą atmosferą, aby klienci czuli, że są dla nas ważni.

Co zyskają klienci po zmianie lokalizacji Waszego oddziału?

Nasi klienci dużo zyskują po zmianie lokalizacji, przede wszystkim jest to komfort obsługi. Obecnie rozmowa przebiega w lepszych warunkach, klienci zadają więcej pytań, bo mamy lepszy komfort rozmowy.  

Czym jest oddział dla lokalnej społeczności? Czy angażujecie się w akcje społeczne lub charytatywne?

Konin liczy około 63 tys. mieszkańców. Mamy 2 oddziały. PKO Bank Polski jest dla mieszkańców i naszych klientów bankiem pierwszego wyboru i instytucją zaufania. Przyzwyczailiśmy się, że mówi się o nas „nasz bank” Staramy się uczestniczyć w życiu miasta. Podejmujemy różnego rodzaju przedsięwzięcia, jesteśmy na „Dniach Konina”, wspieramy akcje charytatywne na rzecz chorych dzieci. Pozyskujemy nowe szkoły do współpracy z SKO.

Wygodnie, nowocześnie, cyfrowo - oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koninie w nowym miejscu
Wygodnie, nowocześnie, cyfrowo - oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koninie w nowym miejscu
Wygodnie, nowocześnie, cyfrowo - oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koninie w nowym miejscu
Wygodnie, nowocześnie, cyfrowo - oddział 1 PKO Banku Polskiego w Koninie w nowym miejscu
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole