Skocz do zawartości

Masz ważną informację? Prześlij nam tekst, zdjęcia czy filmy na WhatsApp - 739 008 805. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościSEO dla małych firm – jak przeprowadzić darmowy audyt strony?

SEO dla małych firm – jak przeprowadzić darmowy audyt strony?

Artykuł zewnętrzny

Dodano:
SEO dla małych firm – jak przeprowadzić darmowy audyt strony?
Artykuł zewnętrzny

Prowadzisz małą firmę i zastanawiasz się, jak zwiększyć swoją widoczność w sieci? Wbrew pozorom nie jesteś na straconej pozycji. Być może nawet Twoja lokalna działalność daje Ci pewną przewagę. Jak to możliwe?

Darmowy audyt SEO

Przede wszystkim musisz zorientować się, na czym stoisz. Dzięki SEM House za darmo dowiesz się, co zrobić dla swojej strony, żeby zwiększyć na niej ruch organiczny. Wszystko dzięki usłudze takiej jak darmowy audyt SEO. Wystarczy wypełnić formularz, a reszta zadzieje się sama – dzięki pracy najlepszych ekspertów SEO. Otrzymasz przejrzyste wskazówki w formie czytelnego raportu. To da Ci podstawę do wdrożenia zaleceń, które poprawią Twoją cyfrową widoczność. Oczywiście darmowy audyt SEO sam w sobie nie rozwiąże Twoich problemów z widocznością w wynikach wyszukiwania. Jest jednak swoistą „mapą drogową”, która wskaże Ci, co robić dalej.

Wbrew potocznemu skojarzeniu darmowy audyt SEO wcale nie stanowi „wersji demonstracyjnej” płatnej wersji usługi – na pewno nie w wykonaniu wspomnianej agencji digitalowej. To w pełni profesjonalny audyt obejmujący ponad 70 parametrów wpływających na pozycjonowanie, wśród nich m.in. meta tagi, nagłówki, spójność słów kluczowych, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, ilość contentu, szybkość ładowania strony, struktura adresów URL, ranking i pozycje słów kluczowych, ruch organiczny z wyszukiwania, wersja mobilna strony, optymalizacja obrazów, profil biznesowy Google i wiele, wiele innych. Opisywany audyt SEO to darmowa wiedza dla Ciebie i Twojej firmy. Podobnie jak słownik marketingowy SEO/SEM. Sama analiza zawartych tam haseł może znacząco Ci pomóc. Przyjrzyjmy się jednemu z nich.

Frazy long-tail – dlaczego są tak ważne dla małych firm?

Jeśli Twoja działalność skierowana jest do konkretnego klienta na wybranym obszarze, być może najlepszą strategią dla Ciebie jest wybranie pozycjonowania się na frazy tzw. długiego ogona. W przeciwieństwie do krótkich fraz generycznych, składają się one z trzech lub więcej wyrazów. Mają więc charakter bardziej opisowy, który znacznie lepiej oddaje intencje użytkownika. Wśród fraz long-tail najłatwiej jest znaleźć te z potencjałem dla Twojej branży. Co najważniejsze, łatwo je wypozycjonować w krótkim czasie. Uwzględnianie takich fraz zwłaszcza dla małej firmy jest istotne ze względu na dwie ważne cechy: wysoki współczynnik konwersji oraz potencjał sprzedażowy. 

Frazy długiego ogona używane są z reguły przez osoby, które kierują się ściśle określoną intencją zakupową. Dzięki temu potencjalny klient, który po wpisaniu do wyszukiwarki długiej frazy, wejdzie na Twoją stronę, przestanie być jedynie potencjalny… Kolejna zaleta takich fraz to fakt, że w długim ogonie uwzględnia się bardzo często lokalne słowa kluczowe – nazwa geograficzna miejsca, w którym zlokalizowana jest Twoja firma staje się więc Twoją przewagą. 

Jak znaleźć atrakcyjne frazy długiego ogona?

Oczywiście najprościej i najtaniej jest kierować się podpowiedziami wyszukiwarki Google (rozwinięcia fraz w oknie wyszukiwania). Istnieją też darmowe programy typu Planer słów kluczowych Google lub Ubersuggest. Najlepsze efekty przynoszą jednak rozbudowane narzędzia płatne (Senuto, Semrush, Ahrefs, Surfer SEO i inne). Efekty ich działania paradoksalnie możesz zobaczyć właśnie w darmowym audycie SEO. 

Jeśli zainteresowało Cię takie rozwiązanie lub chciał(a)byś dowiedzieć się więcej o SEO dla małych firm, śledź media społecznościowe SEM House: YouTube, Facebook, Linkedin, Instagram, TikTok, X (d. Twitter). Jest też oczywiście wizytówka Google. Dzięki SEM House wszystkie drogi wyszukiwania prowadzić będą do Twojej firmy!

Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole