Skocz do zawartości

Masz ważną informację? Prześlij nam tekst, zdjęcia czy filmy na WhatsApp - 739 008 805. Kliknij tutaj!

LM.plWiadomościNajlepsze porady dla sprzedawców. Jakich autorów książek powinni znać handlowcy?

Najlepsze porady dla sprzedawców. Jakich autorów książek powinni znać handlowcy?

Materiał promocyjny

Dodano:
Najlepsze porady dla sprzedawców. Jakich autorów książek powinni znać handlowcy?
Materiał promocyjny

Co odróżnia skutecznego sprzedawcę od tego, który nie ma wyników? Różnica bywa minimalna, często liczą się detale. Czasami, by wreszcie zacząć sprzedawać, musisz jednak zmienić swoje podejście niemal o 180 stopni. Bez względu na to, jak dużych zmian potrzeba, pomocne mogą okazać się książki specjalistów od sprzedaży. Ale że na rynku takich pozycji i autorów jest całe mnóstwo, pomożemy Ci wybrać tych, na których warto się wzorować. Poznaj prawdziwych magików sprzedaży, których książki naprowadzą Cię na właściwą ścieżkę!

Brian Tracy i pół miliona uczniów

Brian Tracy wierzy, że klucz do każdego klienta jest ukryty w jego głowie. By skutecznie sprzedawać, musisz więc zrozumieć, jak klient myśli i czego tak naprawdę od Ciebie oczekuje. Czasami to coś zgoła odmiennego od tego, o czym mówi.

Podstawy tej filozofii Tracy spisał w swojej “Psychologii sprzedaży”. Przygotował też audiobooki w tej tematyce, których sprzedaż pobiła wszelkie rekordy w tym segmencie rynku. Tracy napisał zresztą aż 42 książki przetłumaczone na 35 języków. Do najciekawszych należą “Zarządzanie sprzedażą” oraz “Bądź mądrzejszy!” - znajdziesz je na https://www.osmpower.pl/pl/c/Brian-Tracy/117.

Szkolenia i wykłady Tracy’ego cieszą się szaloną popularnością. Wyszkolił już pół miliona handlowców! Jest prezesem firmy, która specjalizuje się w rozwoju osób i organizacji. Z jego książkami Twoje umiejętności sprzedażowe też się rozwiną.

Jeffrey Gitomer - autor “Biblii”

Gitomer, nieco podobnie do Tracy’ego, uważa klienta za najcenniejszego partnera. Dzieli się jednak ze swoimi czytelnikami poradami, które podchodzą do sprzedaży w trochę inny sposób.

Gitomer dostrzega ogromną rolę mediów społecznościowych. Przekonuje, że dla zwiększenia swoich zarobków powinieneś podchodzić do nich w sposób biznesowo-społecznościowy. I wskazuje, jak wykorzystać to w sprzedaży - wystarczy sięgnąć po jego “Społecznościowy BOOM”.

Gitomer to jednak przede wszystkim autor “Biblii handlowca”, jednego z największych bestsellerów na rynku książek biznesowych. To kompendium wiedzy, którą powinien mieć każdy handlowiec. Czas, byś i Ty zapoznał się z książkami Gitomera!

Ryan Serhant - “sprzedażowa maszyna”

Jeśli się uczyć, to od najlepszych. Serhant to czołowy sprzedawca nieruchomości w Nowym Jorku, gwiazda telewizyjnego show i prowadzący program “Sprzedawaj jak Serhant”. Jeśli chcesz zostać mistrzem sprzedaży, powinieneś sięgnąć po jego książkę o tym samym tytule.

Serhant to prawdziwa “sprzedażowa maszyna”. A dzięki jego poradom i Ty masz szansę się nią stać. Nauczy Cię, jak dbać o wiele transakcji jednocześnie, generować nowe kontakty i wyróżnić się na rynku.

Wielką umiejętnością, jaką posiadł Serhant, jest skuteczna obsługa niezdecydowanych klientów. Skoro jemu udaje się to na pełnym konkurencji nowojorskim rynku, dlaczego nie miałoby się udać i Tobie? Porady Serhanta możesz zastosować od zaraz! Jego książkę, a także inne warte przeczytania tytuły o sprzedaży, znajdziesz na https://www.osmpower.pl/najlepsze-ksiazki-o-sprzedazy-11-obowiazkowych-lektur.

Podsumowanie: autorzy książek, po które powinni sięgać sprzedawcy

Lektura książek biznesowych może poprawić Twoje umiejętności sprzedażowe i sprawić, że będziesz zamykać więcej transakcji. W pierwszej kolejności poznaj klasyków sprzedaży - Briana Tracy’ego i Jeffreya Gitomera. Od nich nauczysz się odpowiedniego podejścia do klienta i zdobędziesz kompletną wiedzę o sprzedaży.

Sięgnij też po książkę Ryana Serhanta, by łatwiej przebić się na współczesnym rynku. Z poradami tych autorów zaczniesz sprzedawać więcej!

Weź udział w dyskusji
0/1000
0/28
KOMENTOWAĆ MOGĄ TYLKO OSOBY ZALOGOWANE
Twój komentarz może zostać przeczytany przez tysiące osób. Wydawca portalu LM.pl spółka LM LOKALNE MEDIA Sp. z o.o. nie bierze odpowiedzialności za jego treść. Komentarze zniesławiające lub mogące naruszać dobra osobiste osób trzecich grożą odpowiedzialnością karną i cywilną. Osoby pokrzywdzone mogą skutecznie dochodzić swoich praw w organach ścigania i w sądach. Zgodnie z ust. 16 Regulaminu Twój komentarz może zostać opublikowany nie tylko na tej stronie, ale również w innych mediach.
Komentarze nie na temat są usuwane.
Potwierdzenie
Proszę zaznaczyć powyższe pole